Ensimmäinen stipendi 11-vuotiaalle karting-kuljettajalle

Uudesta Emma Kimiläisen nimeä kantavasta stipendirahastosta on jaettu ensimmäinen kannustusstipendi. Emma Kimiläinen jakoi stipendin 11-vuotiaalle Espoo Motorsport Clubin karting-kuljettaja Meri Levulalle AKK:n Autourheilun vuosigaalassa, Mestareiden Illassa, 11.1.2020.

Kotimainen Korrek-autonhoitosarja on tehnyt Emma Kimiläisen kanssa yhteistyötä vuodesta 2016 alkaen ja ollut mukana mahdollistamassa keskittymisen olennaiseen, eli ajamiseen ja fyysiseen harjoitteluun.

Emma Kimiläisen stipendirahaston nuorille urheilijoille

”Emma Kimiläisen nimeä kantavalla stipendirahastolla Korrek haluaa olla mukana tukemassa nyt myös uran alkuvaiheessa olevia lahjakkaita nuoria autourheilijoita yhdessä Emma Kimiläisen kanssa”, Berner Oy:n markkinointijohtaja Satu Laakso taustoittaa. Stipendiä jaetaan Emma Kimiläisen valitsemalle nuorelle urheilijalle tulevina vuosina.

Stipendin perusteena Meri Levulan raaka nopeus ja erityinen lahjakkuus

”Stipendillä haluan lisäksi henkilökohtaisesti kannustaa kaikkia nuoria urheilijoita uskomaan itseensä ja unelmiinsa”, Emma Kimiläinen kertoo. ”Moni ansaitsisi tämän tunnustuksen, mutta stipendin debyyttivuotena halusin antaa sen Meri Levulalle, jossa näen raakaa nopeutta ja lahjakkuutta, tahtoa ja paloa sekä paljon myös itseäni, kun olin hänen ikäisensä”, Emma jatkaa.

Stipendi myönnetään henkilölle, joka on osoittanut erityistä menestystä, lahjakkuutta, sinnikkyyttä tai omistautumista tai muutoin erityisellä tavalla toiminut esimerkillisesti urheilullisia arvoja noudattaen.

Lisätietoja:
Satu Laakso
Markkinointijohtaja, Berner Oy
satu.laakso(at)berner.fi

Korrek-autonhoitotuotteet ovat suomalaisen tuotekehityksen tulosta. Ensimmäinen Korrek-tuote lanseerattiin vuonna 1963 ja tuotteiden kehityksessä on aina huomioitu maamme vaativat ja vaihtelevat sääolosuhteet. Korrek on tutkitusti* Suomen tunnetuin autonhoitotuotesarja. Korrek-tuotteet valmistetaan Berner Oy:n tuotantolaitoksella Heinävedellä. www.korrek.fi (*Dagmar 2019)

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Konsernimme liikevaihto vuonna 2018 oli 315,9 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 495. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Olemme sitoutuneet vastuullisuutemme jatkuvaan kehittämiseen. www.berner.fi