Korrek Pro lehdistötiedote marraskuu 2019

KORREK Pro Ceramic TFC Evo Caramic coating liquid
KORREK Pro Ceramic TFC Evo Coating

Uudet KORREK Pro Ceramic TFC™ Evo ja One ovat tulosta vuosien kehitystyöstä suomalaisessa ohutkalvopinnoiteteknologiassa. Ne jatkavat Ceramic TFC Curen viitoittamalla tiellä markkinoiden uusina huipputuotteina ja luovat uuden standardin autojen keraamisiin kestopinnoitteisiin. Keraamisten autopinnoitteiden kasvava markkina Suomessa sekä ulkomailla mahdollistaa Berner Oy:n täysimittaiset panostukset jatkuvaan tuotekehitykseen. ”Uusia entistä parempia tuotteita kehitetään ja testataan jatkuvasti”, kertoo autonhoitotuotteiden Category Manager Tomi Laitila Berner Oy:stä.

Korrekin teettämän vuonna 2019 kuluttajatutkimuksen* mukaan suomalaiset nauttivat autolla ajamisesta.

KORREK Pro Ceramic TFC One

Suomen vaihtelevissa sääolosuhteissa autonhoito tosin asettaa haasteita ja vaatii autoilijalta Suomessa huomattavasti enemmän panostusta. Vahaus on perinteisesti antanut tarvittavan suojan autolle, mutta se vaatii tietyt olosuhteet, joita Suomen ilmastossa harvoin on kesää lukuun ottamatta. Vahaus on myös erittäin aikaa vievää ja vain harva on valmis käyttämään aikaansa auton hoitamiseen. Näitä haasteita vasten on luotu uuden sukupolven KORREK Pro Ceramic TFC™-pinnoitteet, jotka korvaavat autonhoidon perinteiset vahat.

Ceramic TFC -pinnoite vähentää naarmuuntumista ja antaa auton maalipinnalle suojaa mm.

• UV-säteilyä
  • lintujen jätöksiä
  • itikoiden jättämiä jälkiä vastaan
  • auton pesu helpottuu
  • lika irtoaa helpommin käsittelyn jälkeen
  • kestää hiilivetyliuottimia ja vahvoja pesuaineita paremmin kuin autovaha tai sealantti
  • suojaa autoa myös talvipesuissa, jotka ovat perinteisille autovahoille ongelmallisia

Yhdellä pinnoituksella saadaan lisäsuojaa auton maalipinnalle jopa useiksi vuosiksi. Hyvin hoidettu auto säilyttää paremmin jälleenmyyntiarvonsa.

”KORREK Pro Ceramic TFC Evon täysin uudenlainen kemiallinen rakenne mahdollistaa aiempaa paksumman ja kaikkea hylkivän eli omnifobisen suojakalvon muodostamisen.

Evo muodostaa molekyylitasolla kovalenttisen sidoksen pinnoitettavalle pinnalle mikä tarkoittaa

• lisääntynyttä kulutuksen- sekä kemikaalinkestoa
  • parempaa hylkivyyttä
  • syvempää värisävyä
  • lisää kiiltoa.

Ceramic TFC Evon helpompi puhdistettavuus suojaa auton pintaa tehokkaammin kuin aiemmin on ollut mahdollista”, Laitila jatkaa.

Ceramic TFC Evo asennetaan aina ammattilaisen toimesta koneellisesti kiillotettuun ja viimeisteltyyn sekä huolellisesti puhdistettuun pintaan. Evo-pinnoitteen kesto on keskimääräisellä autonkäytöllä jopa viisi vuotta. Hinta on auton peruskunnosta riippuen asennettuna n. 800 euroa.

KORREK Pro Ceramic TFC One on huipputekninen keraaminen kestopinnoite uudessa hintaluokassa. One on monilta ominaisuuksiltaan sekä peruskemialtaan sukua tunnetulle Ceramic TFC Cure -pinnoitteelle, mutta edullisempien komponenttiensa ansiosta on Onen valmistuskustannuksia saatu merkittävästi leikattua.

One muodostaa auton pinnalle laaja-alaisesti hylkivän ja kestävän keraamisen kalvon, joka helpottaa merkittävästi auton pesua. Se antaa myös lisäsuojaa ympäristön rasituksia vastaan ja voimistaa auton kiiltoa sekä syventää värisävyä.

Ammattilaisen asentaman KORREK Pro Ceramic TFC One -pinnoitteen kesto on keskimääräisellä autonkäytöllä n. 1-2 vuotta.  One pinnoitteen hinta on auton peruskunnosta riippuen asennettuna n. 300-400 euroa.

KORREK Pro Ceramic TFC -pinnoitteita asentavat KORREK Pro -käsittelypisteet kautta maan.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet:
Berner Oy, Tomi Laitila, Category Manager, tomi.laitila@berner.fi , puh. 020 791 4336

Tuotekuvat:

Kuluttajatiedustelut:
Berner Oy, puh. 020 79100

*Dagmar kuluttajatutkimus 2019

Korrek-autonhoitotuotteet ovat suomalaisen tuotekehityksen tulosta. Ensimmäinen Korrek-tuote lanseerattiin vuonna 1963 ja tuotteiden kehityksessä on aina huomioitu maamme vaativat ja vaihtelevat sääolosuhteet. Korrek on tutkitusti Suomen tunnetuin autonhoitotuotesarja ja keraamisten pinnoitteiden markkinajohtaja Suomessa. Korrek Pro Ceramic TFC -tuoteperhe on suunniteltu autonhoitoalan ammattilaisten käyttöön. Sarjaan kuuluu huippulaadukkaita keraamisia pinnoitteita sekä ammattitason autonpuhdistusaineita. Korrek-tuotteet valmistetaan Berner Oy:n tehtailla Heinävedellä. Lisätietoja: www.korrek.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia, ja jotka on tuotettu kaikin puolin kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2017 oli 316,5 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 521. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: berner.fi.